E L İ ツ

E L İ ツ
@Elif0808
Sevdiğim var UZAK DUR ;) MESAJ YAZMAYIN !! « Belki bir gün yan yana oluruz Belki bir gün dokunurum sana Belki bir gün öperim seni ». . * 𝑀𝒶𝓎𝒷𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝒹𝒶𝓎 *
“ İyi geceler Gelmemeye Giden Adam „ “ Ne olur gel artık . . „
İlişkiler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Neler yaptın bensiz ? - Ağladım . . + Hep mi ? - Hep ağladım. Sen neler yaptın bensiz ? +Seni bekledim. - Hep mi ? + Hep bekledim . .
Bir o kadar masum bir o kadar çaresiz .. Zor olan kalmak mıydı ? Gitmek miydi ?
Sayfa 490·Kitabı okudu
Edebiyat
“...Hiçbir şey demedi. Sustu. İnsanlar gerçekten üzüldüklerinde susar zaten.”
Sayfa 214·Kitabı okudu
1000Kitap