Sevdiğim var UZAK DUR ;)
MESAJ YAZMAYIN !!
« Belki bir gün yan yana oluruz
Belki bir gün dokunurum sana
Belki bir gün öperim seni ». .
* 𝑀𝒶𝓎𝒷𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝒹𝒶𝓎 *
“ Kendini kandırma sevseydi yanında olurdu, özlese yazardı diyorlar. Halbu ki bilmiyorlar ki o azıcık umudumu da kaybedersem kendimi kaybedeceğim “ . . 🦋