Sevdiğim var UZAK DUR ;)
MESAJ YAZMAYIN !!
« Belki bir gün yan yana oluruz
Belki bir gün dokunurum sana
Belki bir gün öperim seni ». .
* 𝑀𝒶𝓎𝒷𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝒹𝒶𝓎 *
“ Bitti “ diyorsun, “ Bitti lan unuttum “ diyorsun. .
Sonra radyoda bir şarkı, durakta bir siluet, tetikte bir anı ve solunda bir sızıyla irkiliyorsun.
Daha bitmemiş, anlıyorsun . . 🥀