📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okunması kolay ama bir o kadar etkileyici Dostoyevski eseri. Lakin kitap bittiğinde neydi bu dedirtti bana. İnsan olmaya çalışmanın nasıl ezilmeyi gerektirdiğini ama bunun onurunu yine insanın içini acıta acıta anlatır yazar. Sonunda tercihi yine sana bırakır kötülerden mi iyilerden mi olacaksın? İnsan kalabilmek adına ezilmeyi kabul edebilecek misin?
Nataşa'nın belki babasından ona sirayet eden, bütün iyi kalpli insanlara has bir özelliği vardı. Karşısındakini daima olduğundan daha iyi görür, daha ilk bakışta büyük bir heyecana kapılarak onun güzelliklerini abartırdı.Ki bu iyi insanlar, hayal kırıklığı yaşamalarının nedeni yine kendileri olduğundan çok daha acı çekerlerdi. Böyle insanlar her an hayal kırıklığı tehlikesiyle karşılaşmaktansa, köşelerine çekilip dünyayla bağını koparmayı tercih ederler; çünkü bu en doğru olanıdır. Köşelerini öyle severler ki zaman içinde iyice yabanileşmeye başlarlar.