Kimsenin sahte yüzüne ayıracak vaktim, zoraki sohbetine harcayacak sabrim kalmadı.
Az insan sifir sahtelik. Benim sessizliğim en büyük gücüm. Benim düşüncem olmayan şeyler adima yazılmış, konuşulmuş, oynanmiş...Sahne sizin, perde benim için kapandı...İsteyen istediği kadar oynasın...Yazmam gereken bir tezim, yaşamam gereken güzel bir hayatım var..
Hayata karşı bilmediğim bir isteksizlik var içimde.. Bu aralar evden çıkmak istemiyorum. Koltuğumda oturup çay eşliğinde belgesel izlemek ve kitap okumak yetiyor.