Elif Öykü KILIÇ

Kimsenin sahte yüzüne ayıracak vaktim, zoraki sohbetine harcayacak sabrim kalmadı. Az insan sifir sahtelik. Benim sessizliğim en büyük gücüm. Benim düşüncem olmayan şeyler adima yazılmış, konuşulmuş, oynanmiş...Sahne sizin, perde benim için kapandı...İsteyen istediği kadar oynasın...Yazmam gereken bir tezim, yaşamam gereken güzel bir hayatım var..
Elif Öykü KILIÇ
Yürü be Meri 🥰
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.
Meri isimli okura yanıt verildi
Elif Öykü KILIÇ
Bak hele yine kitabın ortasından konuştun peki Meriko 😅❤️
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.
Meri isimli okura yanıt verildi
Elif Öykü KILIÇ
Yani ayrılık iyi bi şey mi Meriko 😅
Tez yazım şarkım Şu karşıki dağda lambalar yanar..
Elif Öykü KILIÇ
Harika benim kafamda çalan da çilekli lolipop😅
Hayata karşı bilmediğim bir isteksizlik var içimde.. Bu aralar evden çıkmak istemiyorum. Koltuğumda oturup çay eşliğinde belgesel izlemek ve kitap okumak yetiyor.
Elif Öykü KILIÇ
İyi ki varsın dostum 🥰