Tabiatından ya da bahtından gelen
Bir tek kusurla damgalandı mı insan
Başka değerleriyle bir melek olsa ,
Yalnız o kusurundan ötürü
Düşer insanların gözünden.
Bir damla kötülük en soylu varlığı
Lekeler ve yıkar bile bazen.
Ah bu katı,kaskatı beden bir dağılsa,
Eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın !
Ya da Tanrı yasak etmemiş olsa
Kendi kendini öldürmesini insanın !
Tanrım! Ulu Tanrım! Ne bunaltıcı,ne berbat,
Ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana !