Elif Ataş

Yakında hayatım sona erer diye düşünüyorum. Sıradan bir hayattı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ağlamak istedim ama gözyaşım tükenmişti.
İnsan ne kadar şanslı olursa olsun, ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatamaz.
Ne olursa olsun mantıklı düşünmek zorundasın. Ölüler hep dirilmek ister. sense hala hayattasın ve mücadele ediyorsun, ölemezsin!
Aslında hiç kimse başkanın söylediğine inanmıyordu, ama inanmamaya da cesaret edemiyorlardı. Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?