ELİF

ELİF
@Elif_BARUG
Matematik Öğretmeni
30 okur puanı
Ekim 2024 tarihinde katıldı
Erkek gözünden:)
Ah biçare kadınlar, neler çekermiş! Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz. Yolda serbest ve rahat yürümelerine mani oluyoruz. Bu ne rezalet! Ne küstahlık! Bir erkek  tanımadığı bir başka erkeğe rastlasa yüzüne bakmaz, söz söylemez. Lakin tanımadığı ve daha önce görmediği bir kadına rastladığı anda gülerek yüzüne bakmaya, söz söylemeye başlar ve kovsalar bile yanından ayrılmaz . Demek oluyor ki biz, kadınları insan sırasına koymuyoruz. Kendimizi eğlendirmek için onların ruhunu sıkıyoruzuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç insan kendi ruhuna darılır mı?
Ah,ah yine ümitsizliğin pençesine düştük. Ah felek, felek! Bizi daha ne zamana kadar zorlayacaksın! Biz ne kabahat ettik?
Ah! Erkeklerin sevgisine inanmak, onların sadakatine aldanmak ne büyük bir kabahat !
Sayfa 60 - İş Bankası