Hayatta çoğu zaman kendi kararlarımı kendim almayı savunurum çünkü hayatımdan ben sorumluyum ve ben kararlarımı benim adıma başkasının almasına izin verirsem, o zaman hayatımın sorumluluğunu da onlara yüklemiş olurum. Yanlış bir karar alınmışsa ve bir bedel ödenecekse, bunun için başkasını suçlamaktansa, 'Ben yaptım, sonucuna da katlanacağım diyebilmeyi tercih ederim.
Diana Mavi Elmas Vazoyu aramaya İzmir'in sahil kasabasına giderken, Mathias kendini aramak için yolculuğa çıkmaya karar verir. Kitap Mathias'ın ağzından anlatılıyor. Aşkla ilgili aklını karıştıran sorulara cevap bulan Mathias aslında kendisini de tanımış oluyor. Serdar Özkan yine çok güzel bir kitabıydı. Tavsiye ederi. Aşkın Resmi