"Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara. Mor üçgüller arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi, şarkılar da. Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda öterken, Kestim artık sesimi.
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi. Dudağımdaki ezgiler bitti, Öttüğüm zamanlar geçip gitti.
Bitirdim ben.
Koydum lavtamı kenara."
"Başarı, keyif aldığın şeyi yapmak değil, onu yaparken haz duymaktır. Bana anlatma. Ben bilirim. Sen de bilirsin. Güzellik seni incitir. Ebedi bir acıdır içinde, tedavi olmayan bir yaradır, ateşten bir bıçaktır."
" Hayatta her şey kötüye gidebilir, aşk hariç. Yeter ki bitkin düşen , bocalayıp tökezleyen zayıf iradeli biri olmasın , aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz."