Spoi içermemektedir. Kitap çok güzeldi gerçekte yaşanabilecek bir aşkı ele alıyor bana göre bence herkesin kitaplığında olmalı.Okyanus ve Akın'ın sonsuz sevgisi okumaya değerdi.Sizi çok sevdim güzel aşıklar iyiki okudum sizi . Darısı Kalp Ne İsterse O Olur'un ve Koruyucu Meleğim kitabına inşallah bir gün elimizde olur . Sesimizi duy sevgili yazar seni çok sevdim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖