📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok hoşuma gitti.10 verdim ama daha fazlasını hakediyor.Yazarin konuyu ele alış biçimi beğendim .Elif çok güçlü bir kız hayatımda onun kadar güçlü bir kıza rastlamadım . Hastalığı ile mücadelesi örnek alınacak bir davranış.Giraya aşkıda çok güzeldi keşke sonu böyle bitmese idi ama hayatın darbesi bize bu... İyiki okudum kitabı sevdim herkese öneriyorum iyiki adaşım olan güçlü elifi okudum iyiki
Spoi içermemektedir. Kitap çok güzeldi gerçekte yaşanabilecek bir aşkı ele alıyor bana göre bence herkesin kitaplığında olmalı.Okyanus ve Akın'ın sonsuz sevgisi okumaya değerdi.Sizi çok sevdim güzel aşıklar iyiki okudum sizi . Darısı Kalp Ne İsterse O Olur'un ve Koruyucu Meleğim kitabına inşallah bir gün elimizde olur . Sesimizi duy sevgili yazar seni çok sevdim