İnsanın özgür olabilmesi için , bağlı olduğu ya da ona bağlı olan bir kedi bile olmamalı mı yaşamında … Sevmek mi insanı bağımlı kılan? Acımak mı insanı sinirlendiren ? Kısıtlanmak mı insanı sevgisizliğe iten?
Özgür ve bağımsız olmak için ,bir canlı , bir tek canlı bile olmamalı mı insanın yaşamında?