Senin tanrı diye adlandırdığın şeyin, gerçekten var olduğunu biliyorum. Ama senin sandığından başka türlü: uzayda kozmik enerji olarak, bedeninde sevgi olarak, senin dürüstlüğün olarak ve kendi içinde ve kendi dışında doğayı duyumsaman olarak.
Bir anlamı varsa her türlü yasal kurala uyarım ama eskimiş ya da anlamsızsa ona karşı mücadele ederim. ( Hemen savcıya koşma küçük adam! Çünkü o da aynı şeyi yapar, eğer namuslu bir adamsa)