Elif

Elif
@Eliferclsn
Yeniden kendinize gelmeniz için bir şeyle sarsılmanız gerek. Güçlü bir şey olmasa da olur o şey.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik de kötülük de bizim yaradılışımızda.
Bir şey yapmak istiyorum, onu yapıncaya yahut elde edinceye kadar deli divane oluyorum, ama yaptıktan sonra yapmış olmakla yapmamış olmak arasında bir fark kalmıyor, dedi.
Biliyor musun, korkaklık da bulaşıcıdır, yiğitlik de.
Yalnız gözyaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini