Solakzade Sâdık Efendi'nin sesini duyarız. O Sâdık Efendi ki ne zaman Efendimiz'in (sas) adını ansa dilini dudaklarına sürermiş, neden öyle yapıyorsun diye soranlara da; “O'nu adı ağızlara şeker şerbettir, adını andıkça ağzım tatlanıyor, istiyorum ki bu tattan daha fazla istifade edeyim" diyormuş.
Allah’a güvenen âleme güven verir. Allah’ın kitabına güvenen, dertlerinin dermanını orada arar. Peygambere güvenen bahanelere kapısını kapatır.
Muhammed Emin Yıldırım
Allah’ı sevmek imanın hakkıdır. Resûlullah’ı sevmek Allah hakkıdır. Sahabeyi sevmek Resûlullah hakkıdır. Birbirimizi sevmek İslam hakkıdır. Eğer imanın lezzetini almak istiyorsak, birbirimizi kusurlarımızla sevmeliyiz.
Muhammed Emin Yıldırım