Fazla anlam yüklemeyin dünyaya yarısı şükür, yarısı sabır, yarısı teselli ve yarısı kahır.. Kimseyi bilmeden yargılamayın herkesin derdi kendine ağır. Anlatmak anlaşılmak için de fazla yormayın kendinizi ,insanların yarısı samimiyetsiz yarısı size sağır.. 😔😔
Mutlu olmak şükretmek ile başlar! Diyor ve söze giriyorum :) Her sayfası birbirinden güzel ve ders verici bir özellige sahip oldugunun altını çizmek istiyorum. Özellikle sayfaların kenarlarında kitaptan özenle seçilmiş anlamlı sözler kitabı farklı bir güzellik ile süslemiş. Bilgelik dolu bir kitap... Hayatımızda ki en önemli faktörün hedef belirleme olduğunu,hedefsiz insanın hayatı sağa sola savrularak geçip gidecegini anlatmış yazarımız. Bilgelik ve kişisel gelişim kavramları hakkında hayatımızdaki büyük bir boşlugu dolduracagı inancındayım. Şimdi ki zamanımız da geçmişe çok takılıyoruz gerçekten!! Geçmişe takılmayıp geçmişte yaşadıgımız acı dolu olaylar gelişmemizin yolunu kapatmamalı, yolumuza kaldıgımız yerden devam etmemiz gerektigini anlatan bir kitap. EGER İSTEDİGİMİZ BİR ŞEY OLMUYORSA DAHA İYİSİ OLACAKTIR... (inşALLAH) Gerçekten büyük bir zevkle okudum sizlere de tavsiye ederim hayatınıza deger katabilecegine inandıgım bir kitap...