17 Ağustos ve 1999 senesindeyiz.
Ülkemizde unutamadığımız bir tarih bu aslında ve ben o tarihin içindeyim. Tarihi değiştiremeyiz daha doğrusu içinde olmaktan daha çok, keşke böyle bir tarihi ne görseydik ne de böyle bir tarih yaşasaydık, açıkçası. Uyumaya utandığımız, yemeden içmeden kesildiğimiz bir gündeyiz...