Hayatta iki tür insan vardır; mutlu ve mutsuz insan.karanlık ve aydınlık insan. Hüzünlü bir müzik eşliğinde karanlık ve mutsuz bi insanım. Asıl gerçekliğin bu tarafta olduğunun farkındayım.Hayatın bütün acımasızlığının,silikliğinin.. Bunlara rağmen kendi halimde ve yaşamaktan anlam çıkarmaya çalışmaktayım.