Çoğu zaman kendimi kötü gibi hissediyorum, iyi hissettirdiğim insanlar yüzünden ama biliyorum ki hepsi güçlenerek yeni bana daha da sevgi katacak. Kendimi daha çok seviyorum biliyor musunuz? Azaldıkça, arındıkça çoğalıyorum aslında. Bana hüznü yaşatan herkese minnettarım.
Siz olmasaydınız ben, şimdiki ben olamazdım.
"Kendi gerçeğini ancak kendin bulabilirsin, eğer sen yolunu burada sona erdiğini düşünüyorsan belki de gerçek ile henüz karşılaşmadın. Kırıldığın yerden çiçek açmayı henüz keşfedemedin."