Her şey ben araya giremeden olup bitiyordu. Kaderim benim fikrim alınmadan yazılıyordu. Bazen içimden herkesin sözünü kesip, "bir dakika, burada sanık kim ? Sanık olmak önemli bir şey benim de söyleyeceklerim var!" demek geliyordu.
Ama şöyle bir düşününce, söyleyecek bir şeyim yoktu aslında.
Hayatınızda bir değişiklik yapmak hoşunuza gitmez mi, diye sordu. Ben de insanın hayatını hiç değiştirmediğini, her hayatın az çok aynı olduğunu, buradaki hayatımdan hiç şikayetçi olmadığımı söyledim.