Ben nezaman öleceğim Tanrım
Sabah olunca mı?
Keşke birkaç dakikayı ipek mendillere sarıp saklasaydım.
İyiniyetli ve sevimli bir kızdan kalanlar
Sallanıyor durmadan boş salıncaklarda
"Üzgünüm" diyor,
Bir mutluluk şiiri yazamam bu saatten sonra!
Bu sabah, geceden kalma gözyaşlarına bir de dünyaya bir tiksinti ve beynimi kemiren ölüm isteği eklendi. Ne yaparsanız yapın ama bir insanın "yaşamak istemiyorum, ölmek istiyorum" dediği yer olmayın.