Bencillik, kardeşim, körü körüne üstünlüğün nedenidir ve üstünlük aşiret hayatını, bu da çekişmeleri ve insanı boyunduruk altına almaya yol açan otoriteyi yaratır.
Otorite öldüreni öldürdüğünde nasıl bir adalet sağlar ki? Soyguncuyu hapsettiğinde? Komşu ülkeye saldırıp, halkını katlettiğinde? Adalet, yönetimi altında bir katil, bir katili cezalandırdığında ve bir hırsız, çalan birini hapse attığında, otorite hakkında ne düşünür acaba?
Sen benim kardeşimsin ama neden benimle çekişip, kavga ediyorsun? Neden ülkemi işgal ediyor, şan şöhret ve iktidar peşinde koşanları mutlu etme adına bana boyun eğdiriyorsun?