Elif KOLUMAN

Zaman geçiyor, bizler zamanın içinde yüzdüğümüz halde zamanım geçişini değil de, o geçtikten sonra sadece geçmiş olduğunu hissediyoruz. O da şafağa düşen aklarda, alnımızdaki kırışıklıklarda, böyle yapışan lumbago ağrılarda, nihayet hastalıkta, ölümde...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskiden beri az yaşamaktan, erken ölmekten korkarım. Sade ben mi herkes korkar. Bu nedenle ileri geliyor ben düşündüm ve buldum Hayatı keşif yaşamamaktan. Hayatı keşif yaşamaktan ne anlıyorum? Sevmek, sevilmek, eğlenip yan gelmek,çubuğunu yakıp gününü gün etmek mı ? Hayır.. Keşif yaşamaktan sadece zamanın geçişini hissetmeyi anlıyorum.
Sayfa 26·Kitabı okuyor
İnsanlar her bakımdan saate benziyorlar. Hatta güleceksiniz belki;boş zamanlarımda öbür insanları da kendim gibi saati benzetmek en sevdiğim hayal oyunlarından biri. Tanıdıklarımı yakınlarımı bakıp bu saat olsa nasıl bir saat olurdu diye düşünüyorum.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
Ne kadar değerli ne kadar hünerli olursa olsun durmuş saat sönmüş fenere benziyor. Ne var ki durmuş saatlerin bir meziyeti hiç değilse günde iki defa doğru saati göstermesidir. Ayarsız saat bunu bile beceremez. Saatin kalitesi kurgu mekanizmasında yani zembereğindedir. Zemberek saatin değil hayatın özü temeli. Bir bakıma hepimiz kurulu birer saat değil miyiz? Yaşama, bir kurulma bir çözülme, bir dolma ve boşalmadan başka ne? Yaşlılıkta ölen kurgusu biten gençlikte ölen zembereği bozulan...
Sayfa 26 - bilgi·Kitabı okuyor

Elif KOLUMAN

, bir kitabı okumaya başladı