Hayatın telaşına mola vermek için
Bir çay demliyor ,bir kitap seçiyorum
Gel otur şöyle bir soluklan diyorum kendime
Yavaşlat hayatını , kalbini dinle
Sen kendini dinlediğin zaman başarırsın her şeyi diyorum
Kimseden medet ummadan kendi sırtımı kendim sıvazlıyorum
Aferin sana çok iyi gidiyorsun diyorum
Çünkü biliyorum
Ben kendimi seversem kimsenin sevgisine ihtiyacım olmaz
İki cimri iltifata indirmem yelkenleri
Hem başkasının hayatı değil ki onlar onaylasın diye çaba sarfedeyim
Bu benim hayatım ve durmadan akıp gidiyor.
Çalışmalı ,bolca okumalı ve hakkını vermeliyim… ✌🏻 Elif Mete