Yoksa… acımasız bir aldatmaca mıydı yaşadıklarımız?
Kimdin sen?
Bilinçaltımın bana oynadığı bir oyun…
Gerçekleşmesini istediğim ulaşılmaz bir düş…
Kahredici bir duygu yanılsaması…
Hangisiydin?
Var mıydın gerçekten?
Bilemiyorum…
“Gittin, bu gidiş bence ölümden de beterdir…”
Bana biçilen rolü öyle güzel anlatıyor ki! Ölümden de beter bir yokluk, bundan sonrasında asla varsıllığa dönüşemeyecek, boynu bükük bir yoksulluk…