Metin olarak roman olan kitabımız tek bir olay etrafında dönmez.Esasında olay da yok fakat o kadar güzel cümlelerle ilerler ki okumayı bırakmak istemezsiniz.
Müthiş cümleler,vurucu analizler.
Tarık Tufanla tanıştığım ilk kitap.
Devam edeceğim.
Keyifli okumalar.