İlişkilerin değişmesi,gelişebilmesi,büyümesi için gereken zamanı ‘heba etmekten korkarak heba eden bir ödlek olmuşum ben!Ben olsam beni sevmem.
Kim ne yapsın bir korkağı ?”
Bayıldımmmmmm.
Söyleme bilmesinler.
Çok bilmek de iyi değil diyordu Nurten.
Çok güzel bir roman.
Bir çırpıda okudum akıp gitti sözcükler.
Ethem,Emin,Ekrem,Hülya,Nurten onlar anlattıkça kendilerini ben de anlattım kendimi.
Ne güzel içlerini dökmüşlerdi ne güzel dertleştik.
Ben de aldım payıma düşenleri zaten her hikaye bize de bir mesaj vermiyor muydu.
Şermin Yaşarin okuduğum 3.kitabı üslubu akıcı geç tanıdığım bir yazar oldu.
Bayıldım bu kitaba keyifli okumalar diliyorum tanışan tüm okurlara
Metin olarak roman olan kitabımız tek bir olay etrafında dönmez.Esasında olay da yok fakat o kadar güzel cümlelerle ilerler ki okumayı bırakmak istemezsiniz.
Müthiş cümleler,vurucu analizler.
Tarık Tufanla tanıştığım ilk kitap.
Devam edeceğim.
Keyifli okumalar.