"Hayat böyle bir şey işte dedi," dedi duygu dolu bir sesle."Tıpkı sonu belli olmayan bir yol gibi.Önümüze ne zaman,neyin çıkacağı belli olmaz.Bazen iş sarpa sardı mı,başa kötü birşey geldi mi,hepimiz sonumuzun geldiğini düşünürüz.Oysaki öyle değildir.Birçoğumuz vszgeçmek yerine hayata tutunur.İnadına yaşarız bu dünyada.