Arzu

Arzu
@Elmayraaa
Yorma kafanı. Çok iyi ve çok kötü şeyler uzun sürmez. Murat Menteş
İngilizce Öğretmeni
İngiliz Dili ve Edebiyatı
6 Haziran
100 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
Aşırı iyimserlik eninde sonunda düş kırıklığı, öfke ve umutsuzluk ile sonuçlanacaktır.
Alıntı
Arzu isimli okura yanıt verildi
Arzu
Çok doğru:)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
biraz da realist olma bahsi
6/10
·206 syf.··
2024 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2024 01:05
biraz da realist olma bahsi… Demek ki her popüler olan kitap her zaman güzel olmayabiliyormuş. Pozitif yorum yapmak isterdim ama maalesef yapamıyorum. Sürekli tavsiye veren, sınırların olmadığını iddia eden, "kendinizi görün" diyen şairler ve kitaplar bana her zaman uzak gelmiştir; hatta dürüst olmak gerekirse biraz samimiyetsiz buluyorum. Zaten etrafımızdaki herkes az çok bir tavsiye verebiliyor. Peki bu kitabın farkı neydi? Açıkçası ben pek bir fark göremedim. "Kendine inan", "pozitif düşün" gibi klişeleşmiş genellemelerde bulunan yazar bence yetersiz kalmış. Bu tür yüzeysel tavsiyelerin, bireyin kendi iç dünyasındaki derin sorunlara ne denli çözüm olabileceğini sormadan edemiyorum. Şahsi fikrim; bu eser sınıfta kalan kişisel gelişim kitaplarından biri olmuştur. Kitap 30 sayfa olsaydı bile kimse "neden bu kadar kısaydı" demezdi; elle tutulur bir tarafının olmaması ve sürekli tekrara düşmesi de ayrı bir konu. Arkadaşlar maalesef Türkiye'de, bulunduğumuz topraklarda tavsiyeler hep maddiyat duvarına çarpıyor. Yoksa bizler de biliyoruz ülke ülke gezip yeni kültürler keşfetmeyi, yeni insanlar tanımayı veya kurslara gidip kendimizi geliştirmeyi... Ama durum maalesef tam olarak bu şekilde :)
Rezonans KanunuPierre Franckh · Koridor Yayıncılık · 202526bin okunma
Arzu isimli okura yanıt verildi
Arzu
MARTİN EDEN teşekkür ederimm 🤗
biraz da realist olma bahsi
6/10
·206 syf.··
2024 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2024 01:05
biraz da realist olma bahsi… Demek ki her popüler olan kitap her zaman güzel olmayabiliyormuş. Pozitif yorum yapmak isterdim ama maalesef yapamıyorum. Sürekli tavsiye veren, sınırların olmadığını iddia eden, "kendinizi görün" diyen şairler ve kitaplar bana her zaman uzak gelmiştir; hatta dürüst olmak gerekirse biraz samimiyetsiz buluyorum. Zaten etrafımızdaki herkes az çok bir tavsiye verebiliyor. Peki bu kitabın farkı neydi? Açıkçası ben pek bir fark göremedim. "Kendine inan", "pozitif düşün" gibi klişeleşmiş genellemelerde bulunan yazar bence yetersiz kalmış. Bu tür yüzeysel tavsiyelerin, bireyin kendi iç dünyasındaki derin sorunlara ne denli çözüm olabileceğini sormadan edemiyorum. Şahsi fikrim; bu eser sınıfta kalan kişisel gelişim kitaplarından biri olmuştur. Kitap 30 sayfa olsaydı bile kimse "neden bu kadar kısaydı" demezdi; elle tutulur bir tarafının olmaması ve sürekli tekrara düşmesi de ayrı bir konu. Arkadaşlar maalesef Türkiye'de, bulunduğumuz topraklarda tavsiyeler hep maddiyat duvarına çarpıyor. Yoksa bizler de biliyoruz ülke ülke gezip yeni kültürler keşfetmeyi, yeni insanlar tanımayı veya kurslara gidip kendimizi geliştirmeyi... Ama durum maalesef tam olarak bu şekilde :)
Rezonans KanunuPierre Franckh · Koridor Yayıncılık · 202526bin okunma
Arzu isimli okura yanıt verildi
Arzu
MARTİN EDEN ama ben tüm bu yorumlara rağmen, pozitif düşüncenin iç sıkıntılarımıza da iyi geleceğine inanıyorum en sevdiğim şey kendimi kandırmak 😂