Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. O zaman sana tabi olur ve
bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını
bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak,
bütün sevgime rağmen imkânsız...