Evet, sadece bir bakış ve belki de biraz merhametle karışık... Fakat bunun İliç olmazsa lakayt bir bakış olmaması beni yerimden sıçratıyor. İçimde müthiş bir hafiflik, bir genişlik duyuyorum. Belki de hakikaten sevmek budur. Belki de ben şimdiye kadar sahiden sevmenin ne olduğunu bilmiyordum.
Nihat'ı zaten
bu son günlerde beğenmiyorum. Karanlık işlere girip çıkıyor.
Fakat iyi arkadaştır. Benim için ölmeyi bile göze alır... Ama ne
malum? Bu da benim zannım, belki de tırnağını bile kesmez.