Bitirdim ben..
Koydum lavtamı kenara .
Mor üçgüller arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi,şarkılar da
Bitirdim ben..
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda oterken,
Kestim artık sesimi
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi.
Dudağımdaki ezgiler bitti,
Ottugum zamanlar geçip bitti,
Bitirdim ben.
Koydum lavtamı kenara ...