"Hep daha rahatına, daha kolayına kavuşayım derken, tam aksi daha karmaşık ve zor olanına ulaşan bir hayat bizimkisi..kendimizi kandırıyoruz.. "
~elsa~
İnsan daima başına gelen felaketleri sayar, sevinçleri değil...
Eğer saysaydı, dünyanın kendisine yeterince mutluluk sunmuş olduğunu anlardı...
DOSTOYEVSKİ
Ama biz dağınık kaldık.
Sevgimizle, sevgisizliğimizle.
Mutluluğumuzla, mutsuzluğumuzla.
Özlemlerimizle, yitikliğimizle.
Her neyse, her neyse.
Edip Cansever