Hiçbir şey ilk hissettiğin haliyle kalmaz, hisler enerjidir ve her enerji dönüşür. Duygular dönüşür. Eylemler dönüşür. Hiçbir şey ilk hissettiğim haliyle kalmaz.
"Duygular Adalia..." diye kelimeleri uzatarak telaffuz ettim. "Hisler eylemlerden daha uyarıcıdır. Yapılanı görmezden gelebilirsin ama hissedileni görmezden gelemezsin. Her canlı hissettikleri konusunda çaresizdir. Seçemezsin, yönetemezsin, yok sayamazsın. Duygularla girilen mücadeleyi kazanmanın tek yolu onu dönüştürmektir. Korkuyorlarsa, korkulacak bir şey olmadığını göstermek daha büyük bir su baskınından daha etkili olabilir. "