Görme bozukluğumdan da fayda sağladığıma inanıyorum. Yıllardır diğer düşünürlerin yazdıklarını okuyamıyorum. Dolayısıyla diğerlerinden ayrı olarak kendi düşüncelerini oluşturabiliyorum. Yani entelektüel açıdan kendi yağımla kavruluyorum. Belki bu iyi bir şeydir. Belki de bu yüzden dürüst bir filozof olabildim. Sadece kendi deneyimlerime dayanarak yazıyorum. Kendi kanımla yazıyorum ve en iyi gerçek de kanlı gerçektir!