Emrah Arslan

Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri.. İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun? John Coffey (Yeşil Yol)
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öfkeli değilim, üzgünüm. Üzgünüm çünkü hayallerinde bana yer yokmuş. Ne büyük hayal yokluğu...
İnsan ve Duygular
Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünüyorsan yanılıyorsun. Her şeyi sana yazıyorum. İlhan Berk
İnsan ve Duygular
Ayböke ata binende erler pusardı bu görünen yer üstünde türkler gezerdi Aybökem bu yaylada hep en güzeldi bunlar güzel bir kesitmiş şen ol ayböke bir şehit verilecekmiş sen ol ayböke . Aybüke öğretmeni rahmetle anıyorum. Kahrolsun pekaka...
Şiir
Üryan geldim gene üryan giderim Ölmemeye elde fermanım mı var Azrail gelmiş de can talep eyler Benim can vermeye dermanım mı var - Karacaoğlan
Şiir