İçimizde bir dünya
Dışımızda bir dünya.
İkisi de farklı. Senin kendine ait olan dünyan, sadece sana has, sana özel, kimse bilemez, göremez.
Sen gibi değerlendiremez o dünyayı. Sana özel, sadece senin için var olan bir dünya.
Bir de dış dünya var alisi velisi ayşesi...
Bu iki dünya farklı dedik. Ama acaba birbirlerinden ayrı mı?
Farklı olan şeyler ayrıdır.
Bir fark var ki ayrılar.
Peki ya fark yoksa ve ayrı değillerse?
Bedenini bir araç düşün.
İçinde tat alıyorsun görüntü koku ses alıyorsun. Bunlar almanı sağlayan bir araç.
Bu araç nereye bağlı yaşıyor?
Dünyaya bağlı.
Dünya ve içindekiler olmasa bedenin de olmaz. Bu durumda dünya ve içindekiler de senin bedenin.
Peki dünya nereye bağlı? Güneş sistemine. Güneş sistemi olmasa dünya olmayacak. Dünya olmazsa bedenin olmayacak. Bedenin olmayınca da bu dünya dediğimiz şeyi algılayamayız. Var olamayız değil mi?
Yani baktığın her yerde kendini görebilirsin.
Ha bak ben de buradayım. Bunları dile getiren.
Geziniyorum böyle.
Atıyorum sözleri nehirlere
rüzgar savurursa...
...