Kadın ve Erkek.
İnsanı tam ikiye bölen bir fark.
Kadın için Erkek bir tür.
Erkek için Kadın bir tür.
İnsanı ikiye bölen bu iki zıt cins birleşince, ayrı apayrı değişik bir insan var oluyor.
Bu sistemsel bir gerçeklik.
Zamana göre değişmez gerçekliğin bir parçası.
Peki bu durumun, sözel farkındalığı bize ne katacak?
Evet iki zıt birleşiyor yeni bir şey çıkıyor. Ee ne olmuş. Sonuç?
Günlük hayatımızda karşılaştığımız olaylara kadın ve erkek gibi cinsiyetler verirsek. Olayların sonuçlarını az çok kestirebiliriz. Çünkü sistem bir bütün. Aynı şekilde çalışıyor. Açığa çıkan sonuçlar çok çeşitli olabileceğinden size dilediğinizi içselleştirip seçmek kalacaktır. Bu özgürce bir yaşam değil mi?
Eh belki başıdır küçük ARİFlik.