Tuba Emek

Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın? Yani…
Reklam
-Neredesin? Yanında kim var? -Kimse yok. Ben varım, ben, bir de kendim.
Bazı şeyler olduğu gibi kalmalı. Elinizde olsa da, onları büyük cam vitrinlere koyup oldukları gibi kalmalarını sağlayabilseniz.
Moraliniz çok bozuksa, düşünemiyorsunuz bile.
Birdenbire kendimi felaket yapayalnız hissetmiştim. İçimden neredeyse ölmek geçti.
Reklam