Emel

Emel
@Emel3425
Hasretlerle geçen bir hayat işte. Hem her yere hemde hiçbir yere ait olamamak.
Uzayın boşluğuna savrulup yok olmuyor du acılar. Nereye gidiyordu peki bunca acı, bunca yaşanmışlık neyi değiştiriyordu? Biz insansak bunlar kimdi? Bunlar insansa biz kimdik?
Sayfa 133·Kitabı okudu
1K
Reklam
İnsan Kalabilmek
Ölümden daha acı olansa ülkenin geri kalanının ve bütün dünyanın sessizliğdi...
Sayfa 131·Kitabı okudu
1K
Oysa aşk fırtınalı sularda batıp çıkmaktır dalgalara. Ben aşkı seçiyorum, gidiyorum o yüzden. Kendimden de biraz hüzün katıp, bu yaşlı istasyonu geride bırakarak göç ediyorum...
Sayfa 90·Kitabı okudu
1K
Mutlu aşk yoktur, tek kişilik bir trajedidir aşk. Öbür türlüsü vuslatla gelen keyiftir, dinginlik ve huzurdur, güvenli bir limanda demirlemektir.
Sayfa 90·Kitabı okudu
1K
Kırılan kalpler tamir edilse de çatlağın izi kalır.
Sayfa 90·Kitabı okudu
1K
Reklam