Kendimizi olduğumuz gibi kabul edinceye dek bizi tutsak edecek kahramanlar.Süpermenler ve tanrılar yaratmaya devam edeceğiz.Özgür toplumda kahramanlara yer yoktur.Özgür insanın kahramanları olmaz.
Birbirimizi anlayamayacağız korkusuyla,sözcükleri gereğinden fazla kullanıyoruz.Konuşmamanın,iletişim kurmayı reddetme anlamına çekilmesinden,kabalık olarak görülmesinden korkuyoruz.