Türk Edebiyatında Huzur Sokağı gibi spekülatif bir eser yerine gençlere önerilmesi gereken sizce de çok daha öncelikli yazar ve eserlerimiz yok mu? Her sene beş eserden biri diğerlerinin ardına saklanıp bir amaca hizmet ediyor, ne gerek var her sene bunların tartışmasına? Kimse kendini kandırmasın bu eser açık ve net ideolojik bir dayatmadır, ve kimse okumak zorunda değil diyip dünyanın en yanlış özgürlük tanımıyla geçiştirilemez. Eser seçimini eleştirebilir olurlar ve katılımcılar, bunda yanlış bir şey yok. Kaldı ki diğer eserlere kimsenin bir lafı da yok.