emine şay

emine şay
@Emine_Say
LEYLİM...
Ziraat mühendisi
VAN, 2 Şubat
47 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı

emine şay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Christy Brown
8.3/10 · 95bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesi memnun etmeye çalışma, zira kimse memnun olmayacaktır. En güzeli Rabbini razı ve memnun etmeye çalışmaktır.
iyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır Viktor Hugo
Bana hangi mevsimi daha çok seviyorsun deseler umut içinde yeşeren ilkbaharı değil de yitik sonbahari tercih ederim..(S.Ş)
Yaratılmışları razı etmek için yaratılmadık.