emine şay

emine şay
@Emine_Say
LEYLİM...
Ziraat mühendisi
VAN, 2 Şubat
47 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Bana hangi mevsimi daha çok seviyorsun deseler umut içinde yeşeren ilkbaharı değil de yitik sonbahari tercih ederim..(S.Ş)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaratılmışları razı etmek için yaratılmadık.
Bir Dicle farzederdim hayatı, etrafı saz; Ömrümü bahar yüklü zincir gibi kelekler. Ve derdim :"- Çıkmam artık keleklerden kış ve yaz. Her doğan gün ufkuma yeni bir güneş ekler ." GÜNEŞSİZ VE KELEKSİZ DİCLE AKARMIŞ MEĞER.
Sayfa 50 - can yayınları·Kitabı okudu
Mukakkak ki bana zor olan sana kolaydır Rabb'im,hayallerimi yaşamayı nasip et🙏
Yiğitlik,sen cehennem olsan bile Fedayı kabul etmektir, Cennet yapabilmek için seni.
Sayfa 54 - metis yayınları·Kitabı okudu