Emoşş

Emoşş
@Emine_eslem
öğrenci
şanlıurfa
şanlıurfa, 5 Ocak 2003
13 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı

Emoşş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·316 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Safiye Çetinkaya
8.4/10 · 827 okunma
Reklam
Aslında yarınlar dündeki acıları unutturmak için gelir, Zaman geçtikçe acın dinecek sözü bu yüzden söylenir. Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir! Dünü unut ve sabret, yarın güzel olacak elbet...
Hayat
Neden mi iyilik ediyorum? Çünkü herkes ettiğini bulacak, bunu iyi biliyorum!!!
Ve unutma ki gerçekler acı değildir,acılar gerçektir.
Gerçekler yüzüne vurmadan hayatı anlamak mümkün değildir!🍁🍁
Reklam