Çabalayıp toparlanmadıkça kendi benliğimiz de dahil olmak üzere kendimizle ilgili bir çok şeyi küçümser hale geldiğimiz bu dünyada, küçük çabalarımız, emeklerimiz ve istikrarımızı savunan bir hikaye. Daha iyisini yapmalısın diyerek kendimizi zorlandığımız için günlük yaşamın neşesini yitiren bizleri sıcacık kucaklayan bir hikaye.
- orası öyle ama ilgini çeken bir şey olduğu gerçeği nefes alabilmeni sağlar.
- nefes almak mı?
- nefes alabildiğini hissettiğinde hayatın bir daha katlanabilir olduğunu düşünürsün çünkü.
Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu seninde sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz