Biraz hüzün biriktirdim sana wadetmek için. Kalbimden çokça kırılmışlık topladım tüm dokunuşlarınla. Seni yolcu ettim zamanın durmayışına, senin adını kazıdım hayal etmediklerine bak kelimeler anlam oluşturdu yokluğuna alışıcam belkide sensizliğe. ✨
Her şey geri gelebiliyor, bu iyi. Yaşamın aynı biçimde tekrarlanabileceğini düşünerek yaşa, çünkü her acı, her keyif ve her düşünce ve sızlanış yeniden yaşanıyor.