Kendimi dönemin baskıcı rejiminin içerisinde bulmayı hayal etmiştim. Daha çok polisiye gibiydi. Yaşadığım hayal kırıklığına rağmen kitabı beğendim. Keşke ‘hayatın her zerresine ince ince sızmış faşizm’ cümlesini bana hissettirebilseydi.
Tanrısız GençlikÖdön Von Horvath · Jaguar Kitap · 20164,709 okunma