Emine Akkurt

Derin hüznün insanları mutlu olduklarında belli ederler kendilerini: mutluluğu öyle bir tutuşları vardır ki sanki onu kıskançlıktan ezmek ve boğmak istiyor gibidirler. Ah, çok iyi bilirler ellerinden kaçıp gideceğini.
Sayfa 220·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asalet belirtisi: kendi ödevlerini herkes için ödevler düzeyine indirmeyi aklından bile geçirmemek; kendi sorumluluğunu devretmeyi, paylaşmayı istememek.
Sayfa 218·Kitabı okudu
Unutkan olanlar mutludurlar. Çünkü kendi aptallıklarıyla da başa çıkarlar.
Sayfa 145·Kitabı okudu
"Hoşlanmıyorum ondan." - Neden? "Çünkü ona layık değilim." Bir insanın böyle yanıt verdiği olmuş mudur hiç?
Sayfa 96·Kitabı okudu
Başkalarının kibrini, ancak bizim kibrimizle çelişiyorsa itici buluruz.
Sayfa 95·Kitabı okudu